środa, 15 stycznia 2014

PROLOG .

Postanowiłam że będę dodawać tutaj opowiadania mojego autorstwa . :3
 --------------
 Violetta :
Cześć jestem Violetta i mam 17 lat . Mam cudownych przyjaciół .. Kiedyś Ludmiła była moim wrogiem teraz jest moją przyjaciółką .. Mam chłopaka którego kocham nad życie .. Ma na imię Leon . Jesteśmy ze soba juz prawie rok . Rocznicę mamy 20 października . Bardzo go kocham i chcę żeby już był na zawsze . Co do moich przyjaciół . Najlepszą moja jest Francesca bardzo ją kocham i jest dla mnie jak siostra.. Jest też Cami i Ludmi i Naty . Ale one też są dla mnie jak siostry ale taka najlepszą . One też są najlepsze ale na Fran mogę zawsze liczyć . Dobra we 4 są najważniejsze . No i oczywiście Leon <3
Mój tata już nie jest nadopiekuńczy jaki był gdy zaczął być z Angie moją ciotką . A moja mama ... mojej mamy już z nami nie ma . Bardzo mi jej brakuje , zmarła gdy miałam 6 lat . Ona pisała pamiętnik tak jak i ja to robię .. Jak piszę w pamiętniku , piszę to do mojej mamy . Już jutro mamy rozpoczęcie roku szkolnego w Studio . Stęskniłam się tak bardzo ..

------
No i jest Prolog . Nie umiem pisać prologów . Mam nadzieje że spodoba wam się moje opowiadanie .
2 kom = 1 rozdział :3 <3

Wiktoria Verdas <3

3 komentarze:

  1. Dam ci te dwa. Ale komentuj też mój, proooooooooooooooooooooszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog:
    http://leonettaforeverallone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam,ale nie chcę żebyś pisała tu opowiadania.To blog o Violettcie z informacjami,a nie z FanFiction,bo widzę że ty też masz bloga i możesz sobie pisać tam opowiadania.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;)