wtorek, 27 sierpnia 2013

Martina Stoessel o miłości i pocałunkach

  Violetta jest rozdarta pomiędzy dwóch chłopaków ,a czy Ty w prawdziwym życiu miałaś kiedykolwiek mieć taką sytuację, czy wiesz dokładnie, co chcesz? Wszystkie nastolatki są zawsze ciekawe nowych ludzi do poznania i interesowania się nimi, w różnych okolicznościach, ale  mi  nigdy się to nie zdarzyło , aby znaleźć się w takiej samej sytuacji jak Violetta ,nie którzy nie mogą wybrać między dwoma chłopakami. Jest ktoś, kto mógłby odzwierciedlić idealnego faceta? No , żadna z postaci nie jest podobna we wszystkich aspektach do mojego idealnego faceta.  Nie sądzę, że jest tam idealny facet, ale mam na myśli niektóre aspekty i cechy  , chciałabym  taką osobę spotkać.  Szukam kogoś, kto jest obok mnie , może chodzić ze mną i z którym mam coś wspólnego, jak pasja do muzyki.  Dla mnie to nie jest ważne do aspektu fizycznego, nie mam stereotypu idealnego faceta .



Można zakochać się w takim facecie jak Leon?
Nie, w moim życiu nie uważam kogoś takiego jak Leon.  Według mnie Leon jest pozbawiony osobowości, wolę facetów z  charakterem  i jeden z aspektów, które wolę w faceta, to  jest jednocześnie zabawą która mnie rozśmiesza .
 Co do zdjęć i konferencji prasowej,  wydawało się, że  między tobą i Diego coś jest ... jest coś między wami? Absolutnie nie!  Jesteśmy tylko dobrymi przyjaciółmi , on jest miły i da się z nim dogadać, ale nic więcej! Czy możesz opowiedzieć nam o swoim pierwszym pocałunku? Mój pierwszy pocałunek,to gdy  miałam 14 lat i byłam na urodzinach , był moim przyjacielem, a na imię mu było  Lysander.  który pocałunek był piękniejszy:  ten prawdziwy czy pocałunek na planie? Nie mam wątpliwości,  najpiękniejszy pocałunek był prawdziwy, ponieważ czułam, prawdziwe uczucia . Na planie wszystko jest fikcją.



Jeśli w prawdziwym życiu podoba Ci się facet, który też lubi twoją przyjaciółkę, jak to się stało w pierwszym sezonie między Violettą i Francescą,  zanim przełożysz przyjaźń do miłości? 
Zależy, muszę znaleźć się w sytuacji, w ​​każdym przypadku należy przemyśleć, ale pewnie, że to zabawne i śmiała bym się z moją  przyjaciółką ... ale oczywiście zależy od tego, jaki to  rodzaj przyjaźni jest!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz ;)