poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Przetłumaczone piosenki :)

Podemos: Nie jestem ptakiem, który lata, 
I nie maluję obrazów. 
Nie jestem rzeźbiarzem, poetą. 
Jestem tylko, kim jestem

Z gwiazd nie umiem czytać, 
I księżyca nie zniżę, 
Nie jestem niebem, ani słońcem... 
Jestem tylko sobą. 

Ale są rzeczy, które wiem. 
Chodź tu, a pokażę Ci. 
W twoich oczach mogę zobaczyć
Co możemy osiągnąć 
spróbuj sobie to wyobrazić. 

Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć, iee ee
Możemy latać, nie mając skrzydeł 
Bądź słowami mojej piosenki 
I rzeźbij mnie w swoim głosie 

Nie jestem słońcem kryjącym się w morzu 
i tak się nie może stać (ładniej; i tak nigdy nie bd) 
Nie jestem księciem z bajki (dosłownie; książę niebieski. Hiszpańskie wyrażenie zamiast księcia z bajki) 
Po prostu jestem 

Ale są rzeczy, które wiem. 
Chodź tu, a pokażę Ci. 
W twoich oczach mogę zobaczyć
co możemy osiągnąć 
spróbuj sobie to wyobrazić. 

Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć, iee ee
Możemy latać, nie mając skrzydeł 
Bądź słowami mojej piosenki 
I rzeźbij mnie w swoim głosie 
---------------------------

En Mi Mundo: Teraz wiesz że,
Nie rozumiem co się dzieje,
Jednak wiem że,
Nigdy nie mam czasu na nic.


Chyba nie zdaje sobie sprawy,
I błądzę tysiąc razy,
Zmęczyły mnie wątpliwości,
Nie będę czekała.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem ,
I nie przestanę,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie przestanę,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
wszystko co czuje,
Wszystko,wszystko,
Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
Wszystko co mam,
Nic mnie nie powstrzyma.


Teraz nie wiem,
Co czuje, wszystko się zmienia.
I bez obaw, co?
Otwieram drzwi,wiruje dookoła.


Chyba nie zdaję sobie sprawy,
I błądzę tysiąc razy,
Zmęczyły mnie wątpliwości,
Nie będę czekała.

I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się,
A ni na sekundę,
Moje przeznaczenie jest dzisiaj.


I budzę się ponownie,
W moim świecie,
Taka jaka jestem,
I nie zatrzymam się ( nie chcę się zatrzymać)
A ni na sekundę (nie zatrzymam się)
Moim przeznaczeniem jest teraz (nie,nie,nie)


I budzę się ponownie(nie zatrzymam się)
W moim świecie (nie chcę się zatrzymać)
Taka jaka jestem (nie,nie nie zatrzymam się)
I nie zatrzymam się (nie,nie nie zatrzymam się)
A ni na sekundę(nie zatrzymam się)
Moje przeznaczenie jest teraz (nie!)


Nic nie może się zdarzyć,
Uwolnię,
Wszystko co czuje,
Wszystko,wszystko.
Nic nie może się zdarzyć,


Uwolnię,
Wszystko co mam...
Nic mnie nie powstrzyma.
 --------------------------------------
Te Creo: Nie wiem, czy robię dobrze,
Nie wiem, czy robię źle
Nie wiem, czy to powiedzieć,
Nie wiem, czy milczeć;

Czym jest to co czuję
Wewnątrz mnie,
Dziś pytam siebie 
Czy tak wygląda kochanie?

Tymczasem coś mi mówi o tobie
Tymczasem coś urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na moją samotność
Teraz wiem, że żyć to marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię

Że w twoich ramionach już się nie boję
Kocham cię
Kocham cię

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci
Wierzę ci

I kiedy się zbliżasz
Nie wiem jak postępować
Wyglądam na dziewczynkę
Zaczynam drżeć

Nie wiem co się ze mną dzieje
Nie wiem czy to jest normalne.
Czy wszystkim dziewczynom
przytrafia się to samo.

Tymczasem coś
Mówi mi o tobie
Tymczasem coś
Urosło we mnie

Znalazłam odpowiedź na moją samotność
Teraz wiem, że żyć to marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię

Że w twoich ramionach już się nie boję
Kocham cię
Kocham cię

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci
Wierzę ci

Że tęsknisz
Że dzwonisz
Wierzę ci
Wierzę ci

Kocham cię 
Kocham cię
Teraz wiem, że ziemia jest niebem

Kocham Cię
Kocham Cię 
Że w twoich ramionach już się nie boję

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci 
Wierzę ci

Że tęsknisz
Że dzwonisz
Wierzę ci
Wierzę ci

Nie wiem, czy robię dobrze,
Nie wiem, czy robię źle
Nie wiem, czy to powiedzieć,
Nie wiem , czy milczeć
-------------------------------
Voy Por Ti:Przez chwilę wydaje się niewidoczny 
I tylko ja rozumiem,to co zrobiłaś
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy

Blisko od Ciebie, nieodparty
działanie, mało wiarygodne
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy

Porozmawiajmy teraz
Ja cię widzę ale ty nie
W tej historii wszystko jest przeciwnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Podążam za Tobą , Podążam
Porozmawiajmy raz
Zawsze blisko ciebie będę 
Chociaż mnie nie widzisz , spójrz na mnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą

Wiem, że są momenty, 
które wydają się możliwe
Jedno spojrzenie, gest nieodparty
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy

Nie zdajesz sobie sprawy,
nie jesteśmy zgodni
zdejmij bandaż, 
który oczy ci przysłania 
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy


Porozmawiajmy raz
Widzę cię ale ty nie widzisz
W tej historii wszystko jest przeciwnie
nieważne tym razem
Podążam za Tobą, Podążam
Porozmawiamy raz
Zawsze blisko ciebie będę 
mimo że nie widzisz mnie, spójrz na mnie
nieważne tym razem 
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą
Podążam za Tobą
-----------------------  
Veo Veo:Widzę, widzę, że widzisz
Wszystko zależy od tego, co chcesz zobaczyć
Pomyśl o tym
Przed podjęciem działań
Jeśli się zakochasz możesz zranić
Posłuchaj mnie dobrze
Oddychaj i przestan drżeć jak papier
Jeśli wierzysz, że tak
Spróbuj ponownie
Nie poddawaj się
Nie przez przypadek


Spójrz w niebo
Spróbuj to zmienić
Pomyśl czego chcesz
I biegnij tego szukać
Zawsze możesz
Wrócić by spróbować
Znów
Ty możesz
Znów 
Jeśli chcesz


Widzę, widzę, że widzisz
Zapomnij wszystko
Powiedz to raz na zawsze
Jeśli wierzysz, że tak
Nie możesz zawieść
Twoje marzenie się spełni


Spójrz w niebo
Spróbuj to zmienić
Pomyśl czego chcesz
I biegnij tego szukać
Zawsze możesz
Wrócić by spróbować
Znów
Ty możesz
Znów
Jeśli chcesz


Wiem to i ty dobrze wiesz, że jeśli to czujesz
Wydarzy się 
Więc jeśli
Nie możesz zranić
To co się wydaje będzie rzeczywistością

Spójrz w niebo
Spróbuj to zmienić
Pomyśl czego chcesz 
I biegnij tego szukać
Zawsze możesz
Wrócić by spróbować
Znów
Ty możesz
Znów
Jeśli chcesz
---------------
Tienes Todo:
Może to złudzenie,
a może twoje serce
przemawia do ciebie bezustannie.
Nic nie dzieje się ot tak,
boję się mówić o sobie,
wiesz o tym, bezustannie.

Zobaczysz mnie, jak spaceruję,
rozmyślając o każdym kroku
czy polegnę.

Zobaczę cię, przy każdej okazji
bo mogę zobaczyć
twoją historię w mojej piosence.

Na wszystko, na nic,
jeśli trafisz, jeśli spudłujesz,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim zechcesz.

Przeciw wszystkiemu, przeciw niczemu,
gdy za dużo, gdy za mało,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim naprawdę chcesz.

Twój sposób mówienia
ułatwia mi
śpiewanie i patrzenie na ciebie.

Moc jest w tobie
masz magię,
wiesz, nie jesteś mi obca.

Zobaczysz mnie (zobaczę cię)
Jak spaceruję (jak spacerujesz),
rozmyślając o każdym kroku, czy polegnę
(nie polegniesz)

Zobaczę cię, przy każdej okazji
bo mogę zobaczyć
twoją historię w mojej piosence.

Na wszystko, na nic,
jeśli trafisz, jeśli spudłujesz,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim zechcesz.

Przeciw wszystkiemu, przeciw niczemu,
gdy za dużo, gdy za mało,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim naprawdę chcesz.

Czuję to,
śpiew jest tym, czym jestem,
Bo jestem tym, czym jestem,
kiedy jestem, dzisiaj.

Słyszysz,
że muzyka płynie w twoim głosie,
który śpiewa i śpiewa nieprzerwanie.

Na wszystko, na nic,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim zechcesz.

Przeciw wszystkiemu, przeciw niczemu,
gdy za dużo, gdy za mało,
masz wszystko, czego potrzeba,
żeby być kim naprawdę chcesz.

Nie pozwól uciec marzeniom,
spróbuj je urzeczywistnić
Masz wszystko, czego potrzeba,
żeby zostać kim chcesz.

Nie pozwól uciec marzeniom,
spróbuj je urzeczywistnić
Masz wszystko, czego potrzeba,
żeby zostać kim naprawdę chcesz.
 -----------------------------------------------------
Tienes El Talento:Chcę żebyś wiedział że możesz to zrobić
Teraz lub nigdy aby żyć intensywnie
Wydobądź z siebie gwiazdę w tym momencie

Dziś osiągniemy to ! Dziś zaśpiewamy to !

Krzycz na cały głos że masz talent !
Śpiewaj, zabłyśnij !
Otwórz swoje serce na wszechświat !
Pobudź się by marzyć !
Dziś nic cię nie zatrzyma !

Chodźmy, możesz zobaczyć
Jak zaczyna się show !
Twoje serce bije z większa siłą,
Wystarczy ożywić się by przeżyć święto !
Światło idzie na ciebie,
Spełnia się twoje marzenie !

Krzycz na cały głos że masz talent !
Śpiewaj, zabłyśnij !
Otwórz swoje serce na wszechświat !
Pobudź się by marzyc !
Dziś nic cię nie zatrzyma !
Krzycz z całych sił że masz talent !
Śpiewaj, zabłyśnij !
Otwórz swoje serce na wszechświat !
Rusz się i marz !
Dziś nic cię nie zatrzyma !
Podnieś się by marzyc
Twoje marzenie się spełnia !
------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz ;)